Rozszerzenie gwarancji LENOVO to opcja, która pozwala zachować spokój w razie nieprzewidzianych awarii. Wybierz dodatkowe opcje gwarancji, obniż koszty eksploatacji i serwisu oraz zyskaj na czasie.
Elastyczne opcje gwarancyjne Lenovo dostosowane są do klientów o różnorodnych potrzebach. Zalecamy dobór okresu gwarancyjnego do przewidywanego cyklu życia komputera, co ograniczy wydatki na naprawy.
Gwarancja, w zależności od zakupionego sprzętu, może kwalifikować się do rozszerzenia o usługi serwisowe na miejscu, w siedzibie klienta. Obejmują one również części, jak i wykonanie naprawy przez technika, jeżeli problem objęty gwarancją nie może być rozwiązany telefonicznie.
Firma Netland oferuje również swoje usługi dotyczące przeprowadzenia wszelkich konfiguracji, doboru baterii, instalacji oprogramowania czy przeniesienia danych. Poza tym proponujemy opcję dodatkowego wsparcia technicznego na zróżnicowane okresy czasu – miesiąc, 6 miesięcy lub 12 miesięcy.
Premier Support Plus - Wydajni pracownicy to siła nie do powstrzymania.
Lenovo Premier Support Plus zapewnia szybsze rozwiązywanie problemów, chroni Twoją inwestycję i zapobiega problemom IT, zanim staną się poważnymi trudnościami.
Wsparcie IT nigdy nie było tak proste
Premier Support Plus zapewnia szybsze i lepsze rozwiązania – niezależnie od problemu z jakim się zetkniesz. Uzyskaj bezpośredni dostęp do zaawansowanych techników Lenovo, którzy są gotowi dostarczyć niestandardowe rozwiązania problemów związanych ze sprzętem, oprogramowaniem lub urządzeniami peryferyjnymi. A jeśli Twój problem nie może być rozwiązany zdalnie, nasz zespół zapewni Ci wsparcie on-site następnego dnia roboczego.
Poczucie bezpieczeństwa
- Zawsze dostępna pomoc techniczna dotycząca sprzętu i oprogramowania – 24x7x365
- Ochrona przed zalaniem i innymi wypadkami
- Ochrona danych i zwiększona prywatność
- Konsultacje na żywo przez telefon, czat lub e-mail
- Priorytet w dostawie częsci wymiennych oraz wsparcia on-site następnego dnia roboczego
- Wydłużona gwarancja na baterię
Pakiet inteligentnych usług
Premier Support Plus oferuje usługi, które pomogą Twojej firmie w dążeniu do maksymalnej produktywności.
Accidental Damage Protection: Zmniejsz koszty naprawy urządzeń nawet o 80% i chroń swoją inwestycję w technologię.
A closeup of a person wearing glasses, looking at digital screen, with the information on the screen reflecting in their glasses.
Keep Your Drive: Zwiększ ochronę danych, zachowując prawo własności do dysku twardego na wypadek jego wymiany.
Uwaga: Zakup powyższego rozszerzenia gwarancji możliwy wyłącznie razem z urządzeniem. W przypadku chęcie dokupienia rozszerzenia do już posiadanego urządzenia, prosimy o kontakt z naszymi Doradcami.
Porównanie gwarancji Lenovo:
Cechy |
Standard Support
|
Premier Support
|
Premier Support Plus
|
Wsparcie dla zepsutych/naprawionych urządzeń | V | V | V |
Zaawansowana pomoc techniczna dostępna 24 x 7 x 365 | X | V | V |
Kompleksowe wsparcie sprzętowe oraz w ramach oprogramowania zainstalowanego przez producenta | X | V | V |
Rozwiązania niestandardowe | X | V | V |
Priorytet w dostawie części oraz wsparcie techniczne on-site w następnym dniu roboczym* (wybrane rynki) | X | V | V |
Usługa Sealed Battery na okres do 3 lat | X | X | V |
International Service Entitlement | X | X | V |
Accidental Damage Protection | X | X | V |
Keep Your Drive |
X | X | V |
Zapytanie o "Rozszerzenie gwarancji LENOVO ThinkPad P 3Y Premier Support -> 3Y Premier Support Plus"
Lenovo Platinum Partner
Darmowa dostawa
Bezpieczne płatności
Szybka dostawa