Po otrzymaniu zamówienia stwierdzono nieprawidłowości:
Dotyczy reklamacji gwarancyjnej bezpośrednio w serwisie producenta
Czas złożenia reklamacji gwarancyjnej
Czas na zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji w przypadku sprzętu LENOVO to 1-5 lat.
Pomoc zdalna
Wsparcie techniczne LENOVO za pośrednictwem infolinii lub czatu przekaże wskazówki, które często pozwolą doprowadzić sprzęt do sprawności bez potrzeby wysyłania go do serwisu.
Serwis
W zależności od zakupionego produktu, naprawa gwarancyjna może odbyć się w trybie Door 2 Door (odbiór sprzętu przez kuriera) lub On Site (przyjazd technika na miejsce).
(opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej)
Pon-Pt: 9.00-18.00
Informacje o gwarancji:
support.lenovo.com/pl/pl/warrantylookup#/
Pomoc techniczna i sterowniki:
support.lenovo.com/pl/pl/
Jeśli nie minęło 14 dni od zakupu, możesz zwrócić produkt i otrzymać zwrot kosztów.
Czego nie możesz zwrócić lub wymienić?
Produkty cyfrowe
Produkty, które nie są zapisane na nośniku materialnym, a które zostały przez aktywowane po zakupie, np. na podstawie otrzymanego kodu, licencji elektronicznej, vouchera, dostępu do platformy.
Produkty wykonane na zamówienie
Produkty nieprefabrykowane wyprodukowane według specyfikacji lub spełniające indywidualne potrzeby.
Rozpakowane produkty multimedialne
Produkty zapieczętowane, które zostały otwarte po dostarczeniu (np. nagrania dźwiękowe, programy komputerowe).
Produkty higieniczne
Produkty w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne.
Proces składania reklamacji:
Szczegółowe informacje:
Gwarancji nie uwzględnia się w przypadku wystąpienia któregokolwiek z poniższych punktów:
Reklamowany towar należy dostarczyć na adres naszej siedziby:
Dział Wysyłek
Netland Computers
62-800 Kalisz
ul. Wrocławska 35
Towar musi byc zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
W powyższym zgłoszeniu należy okreslić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
W przypadku odbioru zgłoszenia w salonie stacjonarnym, reklamowany towar należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.