Rozszerzenie gwarancji LENOVO to opcja, która pozwala zachować spokój w razie nieprzewidzianych awarii. Wybierz dodatkowe opcje gwarancji, obniż koszty eksploatacji i serwisu oraz zyskaj na czasie.
Elastyczne opcje gwarancyjne Lenovo dostosowane są do klientów o różnorodnych potrzebach. Zalecamy dobór okresu gwarancyjnego do przewidywanego cyklu życia komputera, co ograniczy wydatki na naprawy.
Gwarancja, w zależności od zakupionego sprzętu, może kwalifikować się do rozszerzenia o usługi serwisowe na miejscu, w siedzibie klienta. Obejmują one również części, jak i wykonanie naprawy przez technika, jeżeli problem objęty gwarancją nie może być rozwiązany telefonicznie.
Firma Netland oferuje również swoje usługi dotyczące przeprowadzenia wszelkich konfiguracji, doboru baterii, instalacji oprogramowania czy przeniesienia danych. Poza tym proponujemy opcję dodatkowego wsparcia technicznego na zróżnicowane okresy czasu – miesiąc, 6 miesięcy lub 12 miesięcy.
Telefoniczne Wsparcie Techniczne, w skrócie TWT, to sposób na efektywną i bezproblemową pracę z wykorzystaniem urządzeń w Twoim biurze. Skorzystaj z usługi TWT i nie przejmuj się problemami technicznymi ze sprzętem i oprogramowaniem.
TWT to skrót od Telefonicznego Wsparcia Technicznego, naszej autorskiej usługi, podobnej do popularnego helpdesku. TWT to pomoc zdalna dla użytkowników w sytuacjach kryzysowych ze sprzętem, systemem operacyjnym czy oprogramowaniem biurowym. Są to najczęściej problemy dotyczące działania pojedynczej stacji roboczej (np. niedziałająca poczta, brak dostępu do Internetu, problem z uruchomieniem komputera itd.).
Chcesz nas przetestować? Każdy z kupionych u nas laptopów przez pierwszy miesiąc jest objęty usługą TWT aktywowaną automatycznie.
Ważne – nie limitujemy ilości zdarzeń w miesiącu, pamiętaj jednak, by pomoc dotyczyła objętego usługą urządzenia.
Poczynając od pierwszych uruchomień i konfiguracji sprzętu, poprzez zmianę ustawień, czyszczenie ciasteczek, synchronizację czy deinstalację oprogramowania lub sterowników. W swoich działaniach koncentrujemy się na szybkim i bezpiecznym rozwiązywaniu problemów z kategorii:
Potrzebujesz czegoś więcej? Zapytaj nas o rozszerzone warianty TWT, zmień zakres i termin wsparcia lub uzyskaj specjalne zniżki przy większej liczbie sprzętu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym regulaminie.
Zaczynamy od pierwszej linii wsparcia, w której rozwiązujemy około 80% problemów naszych Klientów. Dodatkowo w swoich zasobach posiadamy programistów .NET i PHP, wdrożeniowców systemów ERP i EOD, sieciowców, system engineerów z odpowiednimi certyfikacjami i uprawnieniami a także techników hardware, software oraz trenerów produktów Office. Nasz zespół techniczny to ponad 30 osób o wielu różnorodnych specjalizacjach, co pozwala przygotować się nam na wiele dodatkowych wymagań naszych Klientów.
Regulamin usługi dostępny pod adresem: https://netland.pl/twt-regulamin.pdf
Zapytanie o "Telefoniczne Wsparcie Techniczne - Netland Support Care TWT | 1 miesiąc"
Lenovo Platinum Partner
Darmowa dostawa
Bezpieczne płatności
Szybka dostawa