Rozszerzenie gwarancji LENOVO to opcja, która pozwala zachować spokój w razie nieprzewidzianych awarii. Wybierz dodatkowe opcje gwarancji, obniż koszty eksploatacji i serwisu oraz zyskaj na czasie.
Elastyczne opcje gwarancyjne Lenovo dostosowane są do klientów o różnorodnych potrzebach. Zalecamy dobór okresu gwarancyjnego do przewidywanego cyklu życia komputera, co ograniczy wydatki na naprawy.
Gwarancja, w zależności od zakupionego sprzętu, może kwalifikować się do rozszerzenia o usługi serwisowe na miejscu, w siedzibie klienta. Obejmują one również części, jak i wykonanie naprawy przez technika, jeżeli problem objęty gwarancją nie może być rozwiązany telefonicznie.
Firma Netland oferuje również swoje usługi dotyczące przeprowadzenia wszelkich konfiguracji, doboru baterii, instalacji oprogramowania czy przeniesienia danych. Poza tym proponujemy opcję dodatkowego wsparcia technicznego na zróżnicowane okresy czasu – miesiąc, 6 miesięcy lub 12 miesięcy.
Szukasz lepszego wsparcia technicznego dla swojej firmy oraz pracowników? Lenovo Premier Support zapewnia obsługę VIP zarówno dla Twoich pracowników jak działu IT jak i użytkowników sprzętu.
W pełni rozumiemy oczekiwania IT, mające na celu wzrost efektywności, rozwiązywanie problemów umożliwiających sprawne działanie użytkowników sprzętu. Mamy świadomość, że użytkownicy oczekują szybkiego i nieprzyprawiającego o ból głowy wparcia. Takie wsparcie Lenovo jest w stanie zapewnić.
Skorzystaj z kontaktu z naszymi najlepszymi technikami, którzy na początku wysłuchają a potem przedstawią szeroki wachlarz, często skomplikowanych rozwiązań. W związaku z tym, że ich praca jest oceniana na podstawie rozwiązanych spraw przy pierwszym kontakcie, w pełni im zależy na przedstawieniu jak najskuteczniejszych rozwiązań.
Będziesz mógł również kontaktować się z technikami, którzy będą nadzorować dany przypadek. Ciesz się z pełnego zaangażowania, ciągłości prowadzenia spraw oraz przejrzystości na jakie zasługujesz. Dzięki usłudze next-business-day, ograniczysz wszelkie utrudnienia do absolutnego minimum.
Dzięki Lenovo Premier Support zyskujesz:
Uwaga: Zakup powyższego rozszerzenia gwarancji możliwy wyłącznie razem z urządzeniem. W przypadku chęcie dokupienia rozszerzenia do już posiadanego urządzenia, prosimy o kontakt z naszymi Doradcami.
|
Lenovo Onsite Support | Lenovo Premier Support |
---|---|---|
Infolinia wsparcia technicznego dla rozwiązywania podstawowych, niestandardowych problemów technicznych | X | X |
24 x 7 x 365 Zaawansowana pomoc techniczna pod specjalnym numerem telefonu | X | |
Zgłoszenia serwisowe oraz wysyłka części |
Standard SLAs |
Next-business-day onsite labor & parts prioritization |
Kompleksowe wsparcie sprzętowe oraz oprogramowania producenta | X | |
Bezpośredni kontakt dla ułatwienia proawadzenia spraw od początku do końca | X | |
Proaktywny kontakt i zarządzanie eskalacjami | X | |
Podstawowe sprawozdania (realizacja, ocena usługi, powtarzające się przypadki, zgłoszenia gwarancyjne I poza gwarancyjne | X | |
Kliencki Portal Lenovo, niestandardowe sprawozdania, wsparcie produktowe oraz bezpieczne zamawianie części | X | |
Dane kontaktowe Premier Support center | X |
Zapytanie o "Rozszerzenie gwarancji LENOVO ThinkStation P 3Y Onsite -> 3Y Premier Support"
Lenovo Platinum Partner
Darmowa dostawa
Bezpieczne płatności
Szybka dostawa