Rozszerzenie gwarancji LENOVO to opcja, która pozwala zachować spokój w razie nieprzewidzianych awarii. Wybierz dodatkowe opcje gwarancji, obniż koszty eksploatacji i serwisu oraz zyskaj na czasie.
Elastyczne opcje gwarancyjne Lenovo dostosowane są do klientów o różnorodnych potrzebach. Zalecamy dobór okresu gwarancyjnego do przewidywanego cyklu życia komputera, co ograniczy wydatki na naprawy.
Gwarancja, w zależności od zakupionego sprzętu, może kwalifikować się do rozszerzenia o usługi serwisowe na miejscu, w siedzibie klienta. Obejmują one również części, jak i wykonanie naprawy przez technika, jeżeli problem objęty gwarancją nie może być rozwiązany telefonicznie.
Firma Netland oferuje również swoje usługi dotyczące przeprowadzenia wszelkich konfiguracji, doboru baterii, instalacji oprogramowania czy przeniesienia danych. Poza tym proponujemy opcję dodatkowego wsparcia technicznego na zróżnicowane okresy czasu – miesiąc, 6 miesięcy lub 12 miesięcy.
Zgodnie z warunkami Ograniczonej gwarancji Lenovo, gdy Lenovo wymieni wadliwą część, część ta staje się własnością Lenovo. Jeśli dysk ulegnie awarii i jest nadal objęty gwarancją, KYD umożliwia zachowanie opieki nad danymi, eliminując potrzebę śledzenia uszkodzonych dysków twardych podczas transportu i eliminując związaną z tym papierkową robotę.
KYD obejmuje wiele dysków i awarii, dzięki czemu dane na poszczególnych komputerach i serwerach pozostają chronione. Wszystkie gwarancje Lenovo obejmują telefoniczny dostęp do obsługi klienta oraz pełne pokrycie kosztów robocizny, części i naprawy systemu w przypadku wszystkich wad fabrycznych lub typowych problemów związanych z użytkowaniem Produktu Lenovo. Jeśli problem nie może zostać rozwiązany przez telefon, Lenovo wyśle certyfikowanego technika, aby podjął próbę naprawy urządzenia w Twojej lokalizacji bez konieczności wysyłki.
Jeśli Lenovo stwierdzi, że problem z produktem jest objęty gwarancją produktu i nie można go rozwiązać przez telefon lub za pomocą jednostki wymienianej przez klienta, naprawa zostanie przeprowadzona na miejscu, zwykle następnego dnia roboczego.
Usługa jest dostępna w normalnych krajowych godzinach pracy Lenovo. Połączenia odebrane po godzinie 16:00 czasu lokalnego wymagają dodatkowego dnia roboczego na wysłanie usługi. Serwis na miejscu jest dostępny tylko w obszarach metropolitalnych. Usługa następnego dnia roboczego nie jest gwarantowana.
Uwaga: Zakup powyższego rozszerzenia gwarancji możliwy wyłącznie razem z urządzeniem. W przypadku chęcie dokupienia rozszerzenia do już posiadanego urządzenia, prosimy o kontakt z naszymi Doradcami.
Zapytanie o "Rozszerzenie gwarancji Lenovo All NB 3Y Keep Your Drive"
Lenovo Platinum Partner
Darmowa dostawa
Bezpieczne płatności
Szybka dostawa