Rozszerzenie gwarancji LENOVO to opcja, która pozwala zachować spokój w razie nieprzewidzianych awarii. Wybierz dodatkowe opcje gwarancji, obniż koszty eksploatacji i serwisu oraz zyskaj na czasie.
Elastyczne opcje gwarancyjne Lenovo dostosowane są do klientów o różnorodnych potrzebach. Zalecamy dobór okresu gwarancyjnego do przewidywanego cyklu życia komputera, co ograniczy wydatki na naprawy.
Gwarancja, w zależności od zakupionego sprzętu, może kwalifikować się do rozszerzenia o usługi serwisowe na miejscu, w siedzibie klienta. Obejmują one również części, jak i wykonanie naprawy przez technika, jeżeli problem objęty gwarancją nie może być rozwiązany telefonicznie.
Firma Netland oferuje również swoje usługi dotyczące przeprowadzenia wszelkich konfiguracji, doboru baterii, instalacji oprogramowania czy przeniesienia danych. Poza tym proponujemy opcję dodatkowego wsparcia technicznego na zróżnicowane okresy czasu – miesiąc, 6 miesięcy lub 12 miesięcy.
Lenovo OnSite Support zapewnia podstawowy dostęp do wykwalifikowanych i doświadczonych techników Lenovo oferujących kompleksowe wsparcie w zakresie sprzętu i oprogramowania. Eksperci Lenovo w rozwiązywaniu problemów dysponują zaawansowaną wiedzą techniczną i wiedzą systemową, aby szybko dostarczać rozwiązania i porady, które zapewnią optymalne działanie sprzętu i oprogramowania.
Uwaga: Zakup powyższego rozszerzenia gwarancji możliwy wyłącznie razem z urządzeniem. W przypadku chęcie dokupienia rozszerzenia do już posiadanego urządzenia, prosimy o kontakt z naszymi Doradcami.
|
Lenovo Onsite Support | Lenovo Premier Support |
---|---|---|
Infolinia wsparcia technicznego dla rozwiązywania podstawowych, niestandardowych problemów technicznych | X | X |
24 x 7 x 365 Zaawansowana pomoc techniczna pod specjalnym numerem telefonu | X | |
Zgłoszenia serwisowe oraz wysyłka części |
Standard SLAs |
Next-business-day onsite labor & parts prioritization |
Kompleksowe wsparcie sprzętowe oraz oprogramowania producenta | X | |
Bezpośredni kontakt dla ułatwienia proawadzenia spraw od początku do końca | X | |
Proaktywny kontakt i zarządzanie eskalacjami | X | |
Podstawowe sprawozdania (realizacja, ocena usługi, powtarzające się przypadki, zgłoszenia gwarancyjne I poza gwarancyjne | X | |
Kliencki Portal Lenovo, niestandardowe sprawozdania, wsparcie produktowe oraz bezpieczne zamawianie części | X | |
Dane kontaktowe Premier Support center | X |
Zapytanie o "Rozszerzenie gwarancji LENOVO Thinkpad L 3Y Support Onsite -> 5Y Support Onsite"
Lenovo Platinum Partner
Darmowa dostawa
Bezpieczne płatności
Szybka dostawa