Czym różni się gwarancja On-Site od Carry-in? Dlaczego warto ją przedłużyć? Co można dzięki temu zyskać? Odpowiedzi na wszystkie te pytania otrzymacie w poniższym artykule.
Prawie każdy użytkownik, choć raz, spotkał się z awarią swojego sprzętu komputerowego. Każde usterki są kosztowne, a przy tym uniemożliwiają na jakiś czas korzystanie z urządzenia. Nawet najwyższej klasy biznesowy sprzęt ma prawo ulec uszkodzeniu, stąd też producenci oferują usługi gwarancyjne, które mają nas zabezpieczyć przed nieoczekiwanymi wydatkami spowodowanymi naprawą. Wśród gwarancji, jakie oferuje Lenovo można wyróżnić:
- On-Site (naprawa na miejscu) – odbywa się ona w miejscu pracy użytkownika. Decydując się na taką gwarancję, do dyspozycji mamy wybór dodatkowych opcji takich jak, np. czas reakcji na usterkę. W przypadku wyboru opcji NBD (next business day), otrzymujemy naprawę sprzętu już na następny dzień roboczy.
- Carry-in (naprawa w siedzibie serwisu) – odbywa się poprzez dostarczenie uszkodzonego urządzenia przesyłką kurierską do serwisu. Naprawione urządzenie również odsyłane jest do użytkownika za pomocą firmy kurierskiej.
Warto skorzystać z rozszerzenia gwarancji, aby uniknąć nieplanowanych wydatków, spowodowanych naprawami sprzętu. Przedłużenie gwarancji na produkty Lenovo pozwala zachować spokój i pewność, a przy tym skupić się na tym co najważniejsze, czyli funkcjonowaniu firmy. W zależności od potrzeb, każdy użytkownik znajdzie idealne rozwiązanie dla siebie, ponieważ wybór spośród dostępnych opcji gwarancyjnych jest niezwykle szeroki. Producent zaleca, aby dostosować okres gwarancyjny do planowanego cyklu życia urządzenia, tym samym minimalizując koszty napraw.
Rozszerzenia usług gwarancyjnych
Wybierając rozszerzenia usług gwarancyjnych, użytkownik może dostosować m.in. czas reakcji i poziom usługi do swoich indywidualnych potrzeb. Wpływa to na sprawne funkcjonowanie firmy w przypadku usterki oraz minimalizuje przestoje. W zależności od posiadanego sprzętu, użytkownik może rozszerzyć gwarancję o zakres usług wykonywanych w miejscu pracy urządzenia.
Gwarancja na wymianę wbudowanej baterii
Wymiana baterii, w przypadku jej awarii, możliwa jest przez maksymalny okres 3 lat od momentu zakupu urządzenia. Podstawowa gwarancja obejmuje okres 1 roku, jednak warto ją przedłużyć do maksymalnego okresu 3 lat, aby zminimalizować ryzyko poniesienia dodatkowych kosztów związanych z awarią baterii. Koszt samej gwarancji jest o wiele niższy niż koszt wymiany baterii.
Keep Your Drive
W przypadku awarii dysku twardego otrzymujesz możliwość zachowania go przed dostarczeniem urządzenia do naprawy. Ta opcja pozwala dostosować się do wymagań związanych z poufnością danych oraz czasem ich przechowywania. Stałość kosztów usługi zapewnia stabilność finansową, bez potrzeby szukania dodatkowych środków finansowych w przypadku nieplanowanej naprawy.
Przypadkowe uszkodzenia?
Lenovo oferuje również usługę chroniącą przed przypadkowymi uszkodzeniami, takimi jak np. upuszczenie, zalanie oraz awarie, które wystąpiły podczas standardowego użytkowania. Jak wskazuje sam producent, użytkownicy wybierając tę opcję ochrony, zazwyczaj ponoszą duże oszczędności w przypadku usterek związanych z przypadkowym uszkodzeniem urządzenia. Naprawy dokonują wykwalifikowani specjaliści Lenovo, dzięki czemu można być spokojnym o jakość usług.
Kopia zapasowa w chmurze
Usługa ta umożliwia przechowywanie danych centrach danych, objętych certyfikatem, na całym świecie. Usługa oferuje wiele funkcji, np. deduplikację danych. Użytkownik otrzymuje do dyspozycji intuicyjną konsolę administracyjną, dzięki której może zarządzać kontem. Wybierając tą usługę, nie musisz ponosić żadnych kosztów związanych z dodatkowym sprzętem. Całość wymaga jedynie minimalnych kosztów wstępnych oraz niewielkich nakładów związanych z kosztami administracyjnymi.
Premier Support - zaawansowana pomoc techniczna
Wybierając tą usługę, zyskujesz zaawansowaną pomoc techniczną za pośrednictwem połączenia telefonicznego. Technicy w szybki sposób pomogą rozwiązać problem, abyś jak najszybciej mógł kontynuować swoją pracę.
Potrzebujesz wsparcia technicznego? Chcesz zgłosić usterkę?
Wejdź na: https://pcsupport.lenovo.com/pl/pl