• Lenovo Polska Partner
  • Tel: 62 741 22 68
Moje konto


Zarejestruj
Sklep Lenovo 24 - komputery i laptopy Lenovo
  • Koszyk


  • Aktualności
  • O nas
  • Dostawa i płatności
  • Leasing
  • Kontakt
  • Promocje
  • Laptop dla Nauczyciela

Gwarancje Lenovo - rodzaje i ich porównanie

  • Strona główna
  • zdjęcieGwarancje Lenovo - porównanie
  • zdjęcie

Gwarancja sprzętu elektronicznego to jedna z najważniejszych rzeczy, na którą trzeba zwrócić uwagę podczas zakupów. Mimo że w pierwszych miesiącach użytkowania rzadko kiedy się przydaje, może okazać się nieocenioną pomocą, jeśli dojdzie do nieoczekiwanego uszkodzenia lub awarii podzespołów. W przypadku produktów Lenovo zdarzają się one bardzo rzadko, ale nie da się im w pełni zapobiec. Jaka jest szerokość oferty dodatkowych rozszerzeń gwarancji Lenovo oraz jakie są jej rodzaje?

 

Na czym polega przedłużenie i rozszerzenie gwarancji Lenovo?

 

Opcja przedłużenia gwarancji Lenovo daje użytkownikom możliwość zwiększenia podstawowego okresu ochronnego z tym samym pakietem obsługi. Jest to gwarancja dłuższej ochrony przed nieoczekiwanymi kosztami napraw lub wymiany urządzenia. W zależności od konkretnego produktu możliwe jest przedłużenie gwarancji Lenovo aż do 5 lat.

Opcja rozszerzenia gwarancji Lenovo jest nieco bardziej zaawansowana, przez co dedykuje się ją najbardziej wymagającym klientom. Umożliwia ona zróżnicowanie czasu reakcji i poziom usług w celu spełnienia krytycznych potrzeb w zakresie wsparcia. Na tę opcję klienci mogą zdecydować się podczas zakupu nowego sprzętu lub w okresie trwania początkowej gwarancji podstawowej.

 

Rozszerzenie gwarancji – poziomy usług

 

W ramach rozszerzenia gwarancji Lenovo klienci mogą skorzystać z opcji naprawy, wymiany w serwisie Lenovo lub u siebie w domu. Decydując się na pierwszy wariant, urządzenie lub jego części można wysłać pocztą. Można także zdecydować się na osobiste dostarczenie sprzętu. Klienci mogą skorzystać także ze standardowych lub przyspieszonych usług kurierskich.

 

gwarancje Lenovo

 

Elastyczne opcje gwarancyjne

 

Klienci Lenovo mają możliwość rozszerzenia gwarancji o usługi na miejscu, które mogą obejmować również instalację poszczególnych elementów przez technika. W sytuacji, gdy problem ze sprzętem będzie niemożliwy do rozwiązania przez telefon, już następnego dnia pod podany przez klienta adres uda się doświadczony specjalista. Czym różni się ta opcja od standardowej gwarancji? W podstawowym wariancie wymiana części CRU, czyli takich, które są przeznaczone do samodzielnej wymiany, są obowiązkiem klienta, a nie serwisu.

 

Opcje rozszerzenia gwarancji Lenovo są bardzo elastyczne, dzięki czemu każdy klient może je dostosować względem indywidualnych potrzeb. Przed wyborem konkretnego wariantu gwarancyjnego warto przeanalizować, jaki jest zakładany cykl życia sprzętu, tak aby jak najlepiej dobrać okres ochronny.

 

W Lenovo dostępne są następujące poziomy wsparcia:

 

Lenovo Basic Depot Support

 

Podstawowa gwarancja obejmująca naprawę uszkodzonych urządzeń w autoryzowanym serwisie Lenovo. Użytkownik musi dostarczyć sprzęt do serwisu, gdzie zostanie on naprawiony i zwrócony. Gwarancja nie obejmuje zaawansowanego wsparcia technicznego ani usług na miejscu.

 

Lenovo Basic Onsite Support

 

Rozszerzona wersja wsparcia, w ramach której naprawy są realizowane bezpośrednio u klienta. W przypadku awarii technik Lenovo przyjeżdża na miejsce, eliminując konieczność wysyłki sprzętu do serwisu. Gwarancja obejmuje podstawowe wsparcie sprzętowe, ale nie zapewnia priorytetowej obsługi ani zaawansowanych usług analitycznych.

W przypadku awarii sprzętu klient nie musi odsyłać urządzenia do serwisu – certyfikowany technik Lenovo przyjeżdża na miejsce i dokonuje naprawy bezpośrednio w siedzibie firmy lub innym wskazanym miejscu.

Basic Onsite Support zapewnia:

  • Naprawę sprzętu na miejscu – eliminacja konieczności wysyłki urządzenia, co skraca czas przestoju.
  • Oryginalne części Lenovo – zapewniające najwyższą jakość i kompatybilność.
  • Profesjonalne wsparcie techniczne – realizowane przez certyfikowanych specjalistów Lenovo.

 

Lenovo Premier Support

 

Lenovo Premier Support przejmuje rutynowe zadania wsparcia. Zwiększ produktywność użytkowników końcowych i ogranicz przestoje, zapewniając im bezpośredni dostęp do elitarnych inżynierów Lenovo, którzy oferują kompleksowe zarządzanie zgłoszeniami i szybsze rozwiązania problemów już przy pierwszym kontakcie.

Premier Support oferuje:

  • Zaawansowane wsparcie techniczne dostępne 24/7/365 – zarówno dla zespołów IT, jak i użytkowników końcowych, z bezpośrednim dostępem do inżynierów (bez interaktywnej infolinii IVR).
  • Kompleksowe wsparcie sprzętowe oraz dla oryginalnego oprogramowania producentów (OEM).
  • Naprawy w przypadku awarii sprzętu (break/fix).
  • Priorytetowe dostarczanie części zamiennych.
  • Naprawy realizowane w siedzibie klienta w następnym dniu roboczym.

 

Lenovo Premier Support Plus

 

Pakiet wsparcia Premier Support Plus to zestaw rozwiązań pozwalających odpowiedzieć na te wyzwania i wykroczyć poza zwykłe usługi naprawcze. Dzięki dodatkowym usługom ochrony i zaawansowanym funkcjom przewidywania i zapobiegania usługa Premier Support Plus daje wyraźną przewagę konkurencyjną.

Krótko mówiąc, usługa Premier Support Plus to coś więcej niż tylko usługa wsparcia: rozwija ona Twoją firmę,
generuje dodatkowe zyski i poprawia wizerunek, a Ty stajesz się osią działań IT swoich klientów.

Premier Support Plus oferuje:

 

  • Premier Support: VIP-owska ochrona zarówno dla zespołów IT, jak i użytkowników końcowych, zwiększająca wsparcie dzięki dostępowi do zaawansowanej diagnostyki. Dostępne 24/7/365, obejmuje priorytetową wysyłkę części z reakcją NBD (Next Business Day) i naprawą na miejscu.
  • Services Engagement Manager (SEM): Dedykowany, globalny ekspert Lenovo Support i opiekun klienta. Stanowi pojedynczy punkt kontaktu w zakresie realizacji usług, eskalacji problemów oraz raportowania wydajności zasobów dla Twojej organizacji.
  • Wsparcie proaktywne i predykcyjne: Analizy AI, napędzane przez Lenovo Device Intelligence, dostarczają proaktywnych i predykcyjnych alertów, umożliwiając zapobiegawcze eliminowanie problemów, co redukuje przestoje i zwiększa produktywność.
  • Ochrona przed przypadkowymi uszkodzeniami (ADP): Od zalania kawą po przepięcia – ADP pozwala zaoszczędzić od 28% do 75%* w porównaniu z kosztami naprawy lub wymiany systemu.
  • International Services Entitlement (ISE): Podróżujesz służbowo po świecie? Nie ma problemu. ISE rozszerza międzynarodowo ochronę ADP, KYD i SBTY.
  • Keep Your Drive (KYD): Zachowaj swój dysk i samodzielnie zarządzaj danymi firmowymi, poprawiając bezpieczeństwo informacji i zapewniając zgodność z regulacjami dotyczącymi prywatności i przechowywania danych.
  • Gwarancja na wbudowaną baterię (SBTY): Certyfikowani technicy Lenovo zapewniają sprawną i skuteczną wymianę baterii, minimalizując przestoje i wzmacniając odporność biznesową.
  • Pokrycie dla produktów konsumenckich: Jeśli produkt konsumencki najlepiej odpowiada Twoim potrzebom, to nie problem. Nie musisz rezygnować z Premier Support Plus – otrzymasz ten sam poziom ekskluzywnego wsparcia.

 

Wymiana baterii w razie awarii - Lenovo Sealed Battery Warranty

 

Większość użytkowników oczekuje kompleksowej ochrony swojego laptopa, w tym również baterii. Wszystkie notebooki Lenovo standardowo objęte są 1-letnią gwarancją na baterię jako część podstawowej gwarancji urządzenia. Aby jednak przedłużyć ochronę baterii nawet do 4 lat, użytkownik może wykupić usługę Lenovo Sealed Battery Warranty.

Usługa ta zapewnia jednorazową wymianę baterii w przypadku jej awarii po pierwszym roku lub gdy nie spełnia standardów wydajności po 2-4 latach użytkowania.

Sealed Battery Warranty zapewnia:

  • Przedłużona ochrona - Zwiększ ochronę gwarancyjną baterii z 1 roku do nawet 4 lat, zapewniając klientom długoterminowy spokój.
  • Znaczne oszczędności - Zapewnij klientom opłacalne rozwiązanie, redukując koszty wymiany baterii nawet o 85%.
  • Minimalizacja przestojów - Zwiększ ciągłość pracy użytkowników, zmniejszając czas wyłączenia systemu dzięki przedłużonej gwarancji.
  • Bezproblemowe wsparcie - Gwarantuj klientom szybką pomoc certyfikowanych techników Lenovo, w tym wymianę baterii na miejscu.
  • Oryginalne komponenty - Zapewnij użytkownikom dostęp do autentycznych baterii Lenovo, gwarantujących wysoką jakość i trwałość urządzenia.
  • Wsparcie dla zrównoważonego rozwoju - Promuj ekologiczne podejście poprzez wydłużenie cyklu życia urządzeń, co wpisuje się w wartości Twoich klientów.

 

Usługa Lenovo Keep Your Drive

 

Dzięki usłudze Keep Your Drive firma będzie mogła zachować dysk twardy przed przekazaniem sprzętu do naprawy. Dzięki temu będzie można zapewnić przedsiębiorstwu maksymalne bezpieczeństwo danych, a tym samym uniknąć problemów związanych z nieprzestrzeganiem wymagań dotyczących poufności i okresu przechowywania danych wrażliwych. Warto mieć na uwadze to, że niedostosowanie się do tych zasad może mieć poważne konsekwencje prawne i finansowe.

 

Skuteczna ochrona przed przypadkowymi uszkodzeniami

 

Rozszerzenie gwarancji Lenovo to także skuteczna ochrona przed przypadkowymi uszkodzeniami, które mogą powstać na skutek upuszczenia, zalania czy innych awarii mechanicznych. Wszelkie naprawy realizowane są przez wyspecjalizowanych techników, którzy podczas pracy wykorzystują wyłącznie części zakwalifikowane przez Lenovo.

Wśród pozostałych usług, na które można liczyć w ramach rozszerzonej gwarancji podstawowej Lenovo, znajduje się kopia zapasowa danych online, gwarancja międzynarodowa, pomoc techniczna Premier Support, Premier Care oraz wynajem specjalistów.

 

Porównanie gwarancji Lenovo

 

CECHY Basic Depot Support Basic OnSite Support Premier Support Premier Support Plus
Wsparcie naprawcze dla uszkodzonych urządzeń ✓ ✓ ✓ ✓
Zaawansowane wsparcie techniczne dostępne 24/7/365 X X ✓ ✓
Kompleksowe wsparcie sprzętowe i oprogramowania OEM X X ✓ ✓
Jeden punkt kontaktowy dla uproszczonego zarządzania sprawami X X ✓ ✓
Menadżerowie Kont Technicznych do zarządzania eskalacją X X ✓ ✓
Priorytetowa naprawa na miejscu w następnym dniu roboczym X X ✓ ✓
Standardowe raportowanie (poziom usług, naprawy, gwarancja, itp.) X X ✓ ✓
Lenovo Service Connect do zarządzania zasobami, wsparcia i śledzenia spraw serwisowych X X ✓ ✓
Premier Asset Tag Option do zarządzania inwentarzem i kontaktów w Premier X X ✓ ✓
Proaktywne i predykcyjne wykrywanie problemów, tworzenie spraw i powiadomienia X X X ✓
Menadżer Zaangażowania Usług (SEM) do proaktywnego raportowania i zarządzania relacjami X X X ✓
Ochrona przed przypadkowymi uszkodzeniami (ADP) X X X ✓
Zatrzymanie dysku twardego (KYD) w przypadku awarii X X X ✓
Gwarancja na wbudowaną baterię (SBTY) do 3 lat X X X ✓
Międzynarodowa Gwarancja Usługowa (ISE) obejmuje ADP, KYD i SBTY na całym świecie X X X ✓
Pokrycie dla produktów konsumenckich sprzedawanych klientom biznesowym X X X ✓

 

Potrzebujesz wsparcia technicznego? Chcesz zgłosić usterkę?

Wejdź na: https://pcsupport.lenovo.com/pl/pl

Sklep Lenovo

Lenovo24.pl, Wrocławska 35, 62-800 Kalisz

Skontaktuj się z nami:
62 741 22 68

Na skróty

  • Laptopy Lenovo
  • Komputery Lenovo
  • Tablety Lenovo
  • Monitory Lenovo
  • Serwery Lenovo
  • Akcesoria Lenovo

Informacje

  • Aktualności
  • O nas
  • Dostawa i płatności
  • Serwis i reklamacje
  • Leasing
  • Regulamin
  • Kontakt

Oferta Lenovo

  • monitory Lenovo
  • komputery Lenovo
  • laptopy Lenovo
  • akcesoria Lenovo - baterie, klawiatury, myszki
  • serwery Lenovo - rack i tower
  • tablety Lenovo

Netland Computers Sp. z o.o. jest autoryzowanym partnerem Lenovo Platinium.

Sklep Lenovo 24 nie jest oficjalnym sklepem Lenovo.

© 2024 Sklep Lenovo 24

Płatności za zakupy w Lenovo 24

Zaloguj się!

Proszę się zalogować. Opcja dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników!